אחרי כול הרעש ש נוצר בימים האחרונים לגבי הביורוקרטיה של סלקום בנושא מגבלות הגלישה , חוזרים
אלנו מ פניות הציבור עם תשובה הבאה - נציגה בשם סופי מתקשרת -
כפי שהוסבר לכם מקודם אנחנו חוזרים על הדברים . אתם בתור לקוחות טוקמן אינכם זכאים לשרותי
כתובת אי פי קבועה מכוון שמסלול זה לא מחויבים ל תשלום חודשי כבוע , לסלקום זה עולה הרבה כסף להחזיק
כתובת כבועה ו אנחנו לא מוכנים לספק את זה ללקוח טוקמן למרות בעיות הגלישה ש נוצרו בעקבות העניין הזה .
אם זה מבחינת אתרי שיתוף קבצים או בכול אתר אחר ש דורש שרותי פרימיום ובודק אי בי לצורך זיהוי חריגות במספר
משתמשים בחשבון .
לקוחות ש מעוניינים ב פתרון ל בעיה זו מוזמנים לקחת קוו רגיל עם התחיבות 24 חודשים .
ו כאשר הועלה הנושא של אי הסברת הבעיות האלו בעת רכישה . הנציגה טוענת שזה כן מוסבר (שזה בהחלט שקר גס )
ו אפילו במקרה הפרטי שלי שנקנה מוצר מאחד מ דוכני דינמיקה ש יש להם רישיון מסלקום לא נחתם שום חוזה
בעניין . הנציגה טוענת שעדין חלים המגבלות ו הזכויות של סלקום (למרות שאלו לא הוצגו בפני ולא חתמתי עליהם).
שורה תחתונה לסלקום אין פתרון ל עניין זה , לקוחות ש לא מעוניינים לקחת קוו רגיל מוזמנים לסבול בשקט .
No comments:
Post a Comment